communicatie; 22 maart

Communicatie; 22 mrt.
Onze gemeente pretendeert een klantvriendelijk beleid en onze ambtenaren worden hierin regelmatig bijgeschoold. Grote bedragen zijn de laatste jaren uitgegeven aan cursussen met de mooie namen Klantgericht werken etc. Maar nu de praktijk. Om mij heen hoor ik veel opmerkingen die niet corresponderen met dit (papieren ) beleid. Ik ervaar nu zelf dat er haperingen zijn in dit beleid. Het voorbeeld; Op 10 februari 2017 stuur ik per post een nette brief om een ontheffing voor het ophangen van een spandoek in de maand april 2017. Ruimschoots op tijd in mijn beleving .Ik krijg geen enkele antwoord op deze brief. Op 6 maart 2017 stuur ik (opnieuw per post) een herinneringsbrief  en voeg daarbij de brief van 10 februari 2017. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen. April nadert en het blijft doodstil aan de Bleek 7.Ik ga er nu maar van uit dat de ontheffing voor de spandoek is goedgekeurd want ik heb ooit geleerd dat geen bericht een goed bericht is.
Jaap van der Does